Diskuse

"Kdo ví jak to doopravdy bylo"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J67a84n 94A91n69d21r68l41e

27. 6. 2017 0:48

helejte, nesliboval jste , ze napíšete něco o tech pohovorech?

0 0
možnosti
Foto

už se chystám:-) Jen ted makam 14 hodin denne

0 0
možnosti
ZH

Já jsem vám dal karmu i minule, ale že jsem zde v nemilosti, nechtěl jsem na vás hned na začátku poštvat psy. Mnoho z toho, co píšete jsem viděl a sám zažil, ale nikdo to nechce slyšet. Jsme v hodnocení sadomasochistický národ.

0 0
možnosti
Foto

Dekuji. Zjistil jsem trosku pred chvili jak zdejsi karma funguje. A ze ji mam nejvice u clanku, za nejz se mi spila a minusuje, mi spravilo naladu. Je obvykle, ze ti, co znaji, uz radeji mlci a co maji prazdne hlavy, se z nich snazi vysypat zbylych pilin co nejvice. Tohle mi samozrejme bude vpaleno dvojsecnou macetou mezi lopatky pri prvni sanci:-)

0 0
možnosti