Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-/žijeme v divné době:-(

církev s heslem miluj bližního svého jen hrabe, to není nic nového

1 0
možnosti

Bavil jsem se v Brně s človíčkem, který se zabývá nemovitostmi a moc jsem se divil kolik po celém městě patří nemovitostí církvi. Moje maminka byla vždy přispěvatelkou v kostele a tak jsem jednou mé známé, kteří jsou nájemníci ve zmíněných domech pozval na návštěvu ve stejnou chvíli se svojí mámou. Jen tak na pokec na kafe. Nyní máma v kostel nepřispívá. Protože když slyšela plno zajímavých příběhů o majitelích a jakým způsobem se chovají, rozsvítilo se jí.

Známý z Fryštáku, který dříve vystudoval na kněze a zase z tama odešel, mě řekl podobnou zkušenost o mamonu ambicionářství, boj o koryta v církvi...

Lidi probuďte se a nic těmto šmejdům nepřispívejte. Ať si na sebe vydělávají prací oni sami, aby poznali realitu života !!

1 1
možnosti
Foto

A všichni jsou spokojení. Tak to má být. :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS