Když tě na přechodu přejede diplomat

22. 06. 2017 21:37:20
abcdefghjklmnoprstuvwxzy atakdale atakdale..snad jsem splnil limit..nebo ne...asi ne..tak si rekneme vtip..tady je dole pode mnou:

Bývaly doby co jsem spával dlouho a rád. Vstávání je kruté v takových chvílích. V podstatě spíte ještě pár hodin a navíc u toho musíte provozovat něco důležitého, třeba zaměstnání, cestu za ním a podobné pí...nesmysly.

Občas vás něco probudí, jindy nakopne. Prostě čtyři třicet budík na talíři. Cesta na šalinu. 45 minut v ní. Tedy v té šalině:-) Revizor. 600 pryč. Někdy je to nuda a revizor ani nepřijde. Jindy si zase takhle chcete udělat radost a všechny překvapit včasným příchodem.

4:30. Přeběhnout přes ulici před domem, cesta za ní končí přechodem a když se podíváte přes rameno, zjistíte, že vás na něm chce sestřelit divoká Lada s černou značkou tvářící se šíleně brzdivě a tak se raději dáte do pohybu až už jste jednou nohou na refýži. Jenže!!!

Střelec mířit umí. Na dvouproudovce to stihne jen tak tak akorát, že letíte dobrých osm, deset metrů a cestou si ještě řeknete, že je fajn, jak se vám elegantně mihla ta tramvajová cedule kolem hlavy, aniž by ji rozsekla. Rána nic moc. Naštěstí nebyl krásný den a pršelo. Takže se nic moc nepokazilo. Prostě klika. Po těch mokrých kolejích jsem navíc výhodně sklouzl před právě přijíždějící tramvaj. Akorát ji stihnu.

Jenže!:-) Jak si tak vstávám, noha se naučila psát v bérci do EL a příjemné to kupodivu není.

Sanitka přijela cobydup. Ty dvě zastávky od nemocnice jela bratru .... když si dají chlapci saniťáci před cestou ještě dortíček ..... pouhých 45 minut. Docela zmoknete na té silnici. "Mám tam ještě tašku. Ještě tam mám boty.":-) Potom je nejdůležitější houkačka a jet přes ty koleje jako Schumacher, což s osminásobnou frakturou právě po aktualizaci svého profilu na korbě toho supervozu jistě oceníte překladně. Ostatně hodinové čekání v promočených věcech na chodbě před zázračným Roentgenovým paprskem bylo pro tuto jízdu dostačujícím vysvětlením pro dohnání časové ztráty.

Už se těším, jak vám povyprávím o léčebném zařízení a jeho průběhu. Úplně cítím, jak se na to i vy těšíte. Věru je nač. Následující článek se bude jmenovat:

"Proboha udělejte to pořádně, je to mladej kluk. Chtěl by ještě chodit. Aneb: Poslední slova před narkózou."

Závěrem bych rád poděkoval Policii ČR a polskému střelci za diplomatické vyřešení sražení chodce na přechodu. Byl to totiž diplomat a tak se zjistilo, že jsem přišel z druhé strany než bydlím, nešel jsem po přechodu, ale 10 metrů za ním a navíc jsem si ani nevšiml, že jsem prolétl sklem zastávky. Takže jsem dostal pokutu pouze 200:-) Koneckonců, bylo mi 22 let. Zkušenosti s naší policií jsem měl natolik dostatečné, že jsem byl rád, že mne nezavřeli. Ale nebojte, soudního procesu se přeci jen dočkáte. Moudří již tuší s jakým výsledkem se od našich soudů dočkáváme.

Autor: Lukáš Swoboda | čtvrtek 22.6.2017 21:37 | karma článku: 9.30 | přečteno: 474x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Letní povídka

Danka Štoflová

Jak mi ďábel láskyplně olíznul ruku!

Vdala jsem se za Tammyho, čerokézského indiána, žijícího v New Yorku. Ukázal mi, že život je zvláštní a mnoho věcí nevidím. Jenže já jsem česká holka a vím toho dost. Každý v New Yorku má svého psychoterapeuta, je drahý a k ničemu

27.6.2022 v 13:00 | Karma článku: 46.36 | Přečteno: 10305 | Diskuse

Danka Štoflová

Kulový blesk - aneb Nedám ti svůj hrnec!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně, na úpatí Great Smoky Mountains. Indiáni jsou pověstní svojí mlčenlivostí. Tak přesně ta mi leze děsně na nervy.

23.6.2022 v 10:31 | Karma článku: 46.20 | Přečteno: 5614 | Diskuse

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma článku: 15.09 | Přečteno: 369 | Diskuse

Danka Štoflová

Rozkošná sexy piha, přímo pod zadkem!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně poblíž indiánské rezervace, snad šťastně. Byla jsem a vždycky budu žárlivá. I když vím, že kolečka osudu zapadla přesně na ta správná místa.

16.6.2022 v 10:53 | Karma článku: 47.11 | Přečteno: 16284 | Diskuse

Danka Štoflová

O dívce jménem Faith

Vdala jsem se za indiána z kmene Čerokí, a žijeme v Severní Karolíně poblíž Národního parku Great Smoky Mountains.Indiáni věří, že osudy lidí a naší planety se odvíjí v cyklech.V cyklech zvláštních a neuvěřitelných, až srdce bolí.

14.6.2022 v 9:20 | Karma článku: 46.18 | Přečteno: 4928 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1404

Jedinec s nejlepšími pracovními výsledky po dlouhá desetiletí co znáte a nejhorším oceněním...to poznáte. Pravidelný ochutnavač zbytků z českých podstolů. Entusiasmus vlastní, výpravnost vrozená. Humor nepostradatelný. Vyznavač českého nepráva a arogance. Realista do morku kostí se schopností najít dobře kryté jádro.

Jsem ten, kdo se rozhodl vracet chléb za kámen. Jak to dopadlo se dočtete právě tady. Dozvíte se jak umí udělat český občan a stát ze života očistec. Na mnoha frontách je mnoho bojů. A ten co nenosí zbraň, snadným je člověku terčem.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...