Diskuse

Jak proměnit špičkového pracovníka v losera aneb Assessment Centrum v Office Depot

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z vámi řečeného soudím, že vaše sebedůvěra je podstatně větší, než důvody k ní.

1 1
možnosti

Nepřijala bych vás, ani kdybyste pro mě dělal zadarmo. Psycholog nebo psychiatr by byl schopen vaši osobnost definovat přesně. Já můžu jen říct, že z vás mám velmi nepřijemný pocit.

3 2
možnosti

Já bych vás taky nikdy nepřijal - arogance, absence loajality, absence zdravé sebereflexe, zbytnělé ego, neschopnost komunikace, nerespektování autorit. Navíc rozmazávání věcí ve veřejném prostoru. Na vás to bití fakt zanechalo extrémní stopy.

3 3
možnosti
Foto

A ještě jedno. Mám samozřejmě i jiné zkušenosti, ale nepovažuji je za zajímavé. Poukazuji na problémové otázky. O tom, že se nic nestalo vážně nebudu nikoho informovat. Že se k Vám nechovají s despektem, neznamená že k jinému nemusí. A také se domnívám, že pro Vaše výsledky (zvláště, když se patrně pokořujete a ponižujete je, jak mi radíte) budou v jiné lize, bez urážky. Poukazuji zde právě na tu propastnost a absurditu, již oplývají mé zkušenosti právě díky mým výsledkům, jež mám stále z nějakého divného důvodu zakrývat. Což stále někomu má pracovitost více vadí, než ji imponuje. Přijde Vám to vážně patřičné?

1 1
možnosti

Ty si z nás děláš legraci, viď?

Pokud ne, tak nebudu zpochybňovat tvé úspěchy o nichž píšeš.

Ale napadají mne otázky. Třeba:

Není chyba, že jsi příliš pracoval pro zaměstnavatele a tudíž jsi zapomněl zabezpečit sám sebe, tak abys ve svém věku byl již slušně ekonomicky zabezpečen?

Není trochu zvláštní, že někoho s tvými pracovními úspěchy překvapuje, že průměrná pracovnice HR je právě taková jaká je?

Jak je možné, že někdo s tvými zkušenostmi a ve tvém věku ještě nepochopil, že projevovat individualitu má pozitivní význam jen v určitých situacích?

Proč někdo tvých kvalit má, tak urputnou snahu pracovat pro někoho kdo jeho kvalit nedosahuje (tedy nemluvě o spolupracovnících, kteří nejspíš budou ještě víc průměrní než případný šéf)?

No nic, jsi chytrej člověk (nejspíš), tak si s tou situací jistě dřív nebo později sqěle poradíš.

Tak držím palce.

4 0
možnosti
Foto

Nedělám si legraci. Proto jsem sem dal záměrně i název společnosti.

Je to chyba.

Ale já to neumím. Jsem vychován s bičem nad hlavou. Doslova. Jak nade mnou není, nepracuji:-) Od 14ti jsem měl zaměstnání. Od 15ti dvě. Abych chodil slušně oblečený a také, abych nedřel na rodiče zadarmo a utekl na chvíli z domova před tím bičem a pěstmi.

A abych Vás potěšil, jsem teď čerstvě SVOČ a pracuji cca 14-16h denně.

Děkuji za příjemný příspěvek a ty palce:-)

0 0
možnosti

...je-li personalistovi do 30 let věku, není starším uchazečům příliš nakloněn. Assesment centry jsem prošla několikrát, ale nemohu potvrdit Vaše slova, že by se mnou bylo zacházeno s arogancí a despektem.

Asi proto, že jsem nedávala na sobě znát, že mezi mladými jsem věkem nepatřičná. Je mi 43 a vím, že v tomto věku není jednoduché získat zaměstnání, kde věk hraje roli podstatnou. Mladí a draví se klidně přes člověka přeženou, pokora je jim cizí...

Možná by i Vám neuškodilo přistupovat k tomu úsměvem a pokorou, která by měla z člověka Vašeho věku a zkušeností být cítit, nikoli být dávána na odiv... zřejmě očekáváte, že se všichni skloní před Vašimi úspěchy jako před absolutní veličinou. Ale to nefunguje... buďte víc lidský, přirozený a uvolněný. Tam někde vnímám třecí plochu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím. Když je autor podle sebe tak skvělý, proč se nedá na vlastní podnikání. Sám jsem si tím prošel v pětapadesáti letech, když jsem začínal podnikat v přecpaném oboru a prakticky z nuly. byly to krušné roky, ale nyní po osmi letech si žiji naprosto spokojeně. A už bych neměnil.

1 1
možnosti